بهترین استایل خیابانی از هفته مد پاریس

۵۶ بازديد

نمایش ادامه دارد! با وجود چند لغو در میلان، ماراتن بزرگ هفته مد دوسالانه در حال برگزاری است. و پس از شروع در ایتالیا، مراحل تابستان  2023 به پاریس منتقل شده است.

1. سادگی و انطباق: استایل خیابانی پاریس بر پایه سادگی و انطباق با ترندهای روز دنبال می‌شود. افراد در پاریس تمایل دارند لباس‌های ساده و کلاسیک را با هم ترکیب کنند.

 

2. رنگ‌های نئوترال: در استایل خیابانی پاریس، رنگ‌های نئوترال مثل سفید، مشکی، خاکستری و بژ بسیار محبوب هستند. این رنگ‌ها به ظاهر شيك و كلاسيك لباس‌ها کمک مي‌کند.

3. لباس‌های کلاسيک: در پاريس، لباس‌هاي كلاسيك همچون ژاكت توئید، شوميز، دامن و پالتو بسيار محبوب هستند. این لباس‌ها به ظاهر شیک و ارزشمندی می‌اند.

4. استفاده از لباس‌های چرم: استفاده از لباس‌های چرم نیز در استایل خیابانی پاریس رایج است. ژاکت‌ها، کت‌ها و کفش‌های چرم بسیار محبوب هستند.

5. جزئیات زینتی: در استایل خیابانی پاریس، جزئیات زینتی نظیر کلاه، شال، دستکش و جواهرات ساده و ظرافت بخش به لباس‌ها اضافه می‌شود.

6. کفش‌های تخت: در پاريس، کفش‌های تخت و راحت بسيار محبوب هستند. بالغ بر این، کفش‌های با سطح تماس با زمین بالا نظیر صندل و بوت نيز در فصول سرد سال استفاده مي شود.

7. حقائق منحصر به فرد: استایل خیابانی پاريس به عنوان يكي از مراكز مد جهان شناخته مي‌شود و به همین دلیل بسیاری به دنبال آن هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.